مجید اخشابی در شب شعر همراز

شب شعر همراز

Loading

شب شعر همراز 27 ام شهریور 96 به عنوان سومین محفل ادبی همراز در سالن تشریفاتی کردستان به مناسبت روز شعر و ادب پارسی برگزار شد.
این مراسم با حضور شاعران، اندیشمندان و مسئولین علاقه‌مند به حوزه شعر و ادب از ساعت 18 الی 21:30 به طول انجامید.


دکتر مجید اخشابی مدیرمسئول آموزشگاه موسیقی همراز به‌عنوان برگزارکننده این محفل در ابتدای مراسم ضمن خوشامدگویی و ابراز خوشنودی از اینکه توفیق برگزاری سومین محفل ادبی همراز حاصل شده است، عنوان کرد: «شاعران، تصویرگران افق‌های آینده جامعه هستند و ما باید به سهم خود در پاسداشت مقام شاعر و اشاعه افکار اندیشمندانه و تاثیرگذار شاعران ارزشی و فرهیخته بکوشیم»؛

او از تمامی کسانی که در برگزاری این مراسم همراهی کرده‌اند ازجمله مجموعه محترم سرای ابریشم، هلدینگ گردشگری مارکوپولو، هلدینگ گردشگری راه و رسم سفر، مجموعه گل آرامیس، مجموعه راما اسپا و موسسه سفیران صلح و دوستی تشکر کرد.


در این مراسم بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون حضور داشت و ضمن ابراز علاقه‌مندی بسیار به مقوله شعر و ادب بیان کردکه به زودی نقش رباب را در تئاتری ایفا خواهد کرد و سپس به خواندن شعر رباب، سروده سیدحمیدرضا برقعی پرداخت که پس از اطلاع از حضور شاعرِ این شعر در سالن بسیار شگفت زده شد و تحت‌تاثیر قرار گرفت.


اجرای این مراسم را صابر قدیمی بر عهده داشت و شاعرانی چون دکتر اسماعیل امینی، سیدحمیدرضا برقعی، فریبا وکیلی، احسان افشاری، امید صباغ‌نو، لیلا کردبچه، محسن انشایی، مهدی فرج‌الهی، یاحا کاشانی، و… به شعرخوانی پرداختند و برنامه‌های متنوعی چون شاهنامه‌خوانی توسط گروه سرود نوجوانان، اجرای موسیقی سنتی و… به اجرا درآمد.


در پایان مراسم مجید اخشابی به همراه مدیرعامل سرای ابریشم جناب آقای دکتر روحانی با اهدای هدایایی از حضور شاعران قدردانی و تشکر کردند.
عکس: زینب یزدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول