مجید اخشابی و علیرضا بدیع در شب شعر و موسیقی همراز

نخستین شب شعر و موسیقی همراز

Loading

  • گزارش خبری مراسم نخستین شب شعر و موسیقی همراز
  • زمان: 4/بهمن ماه/93
  • مکان: سالن سعدی برج میلاد


نخستین شب شعر و موسیقی همراز دیشب در برج میلاد برگزار شد. این مراسم با همکاری باشگاه موسیقی هواداران برج میلاد و آموزشگاه موسیقی همراز با حضور چهره های شاخص و نام آشنای حوزه ادبیات و شعر کشور از ساعت 18 الی 21 در جمع مشتاقان هنر شعر و ترانه به اجرا درآمد.


دراین مراسم که اجرای آن را شاعر جوان، خوش قریحه و توانای کشور آقای علیرضا بدیع بر عهده داشت، اساتیدی چون محمدعلی بهمنی، فاضل نظری، عبدالجبار کاکایی، محمد سلمانی و مهدی فرجی حضور داشته و به شعرخوانی پرداختند.


مجید اخشابی در شروع مراسم ضمن خیرمقدم هدف از برگزاری این شب شعر را اینچنین عنوان کرد:
ایجاد محفل انس میان هنرمندان شعر و موسیقی، تشکیل کارگروه آموزشی جهت آموزش فن شعر برای جوانان و علاقه مندان با توجه به فقدان مرکزی که صرفا آموزش شعر و ترانه را بصورت جامع و حرفه ای مدنظر قرار دهد، رسیدن به نقطه نظرها، روش ها و شیوه هایی جهت برون رفت از وضعیت کنونی شعر در موسیقی که متأسفانه روبه ضعف است و نهایتا رسیدن به روش هایی که آگاهی های عمومی و سطح سلیقه مخاطبان را در خصوص شعر و ترانه ارتقاء دهد.


همچنین در این مراسم تعدادی از شعرای خوش قریجه و توانمند چون: محمد هراتی، غلامرضا طریقی، احمد امیرخلیلی، راحله معماریان، کاظم مهینی، پوریا شیرانی، علی منصوری و سامی تحصیلداری به خواندن شعر و ترانه پرداختند.


در بخشی از این مراسم، بهمن هاشمی مجری صداوسیما نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین مراسمی، گلچینی از اشعار خاطره انگیز بزرگان شعر ایران را برای حضار به زیبایی قرائت کردند.


در پایان مراسم از سوی آموزشگاه موسیقی همراز به همه اساتید پیشکسوت ساز هدیه شد و برای سایر شاعران جوان نیز بهره مندی از شرایط ویژه آموزش موسیقی در آموزشگاه همراز در نظر گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول