مجید اخشابی در همایش شعر همای سعادت

همایش شعر همای سعادت

Loading

همایش همای سعادت شامگاه بیست و هفتم شهریور 95 در محل سالن زمرد هتل همای تهران با حضور اساتید و نام‌آوران شعر کشور و جمع کثیری از فعالان و علاقه‌مندان شعر و ادبیات از ساعت 20:30 الی 23 برگزار گردید.


علیرضا بدیع شاعر خوش‌ذوق و جوان اجرای این برنامه را بر عهده داشت. در آغاز مراسم پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، مجید اخشابی، مدیرمسئول آموزشگاه همراز به عنوان میزبان و برگزارکننده مراسم، ضمن عرض خیرمقدم به حضار، حضور همه هنرمندان و شاعران را در محفل مغتنم شمرد و از آنها به عنوان سرمایه‌های فرهنگی کشور یاد کرد.

وی از سردار احمدعلی گودرزی و سردار حسین ساجدی‌نیا و کلیه نیروهای خدوم پلیس، بالاخص حوزه اماکن عمومی بابت همراهی و همکاری ارزشمندشان در برگزاری این مراسم فرهنگی و ادبی سپاسگزاری و تشکر کرد؛ همچنین از مدیریت مجموعه هتلهای هما و کلیه عوامل اجرایی این مجموعه قدردانی نمود.


وی همکاری خالصانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حوزه هنری را در شکل‌گیری این مراسم بسیار حائزاهمیت خواند.
ایشان ضمن سپاسگزاری از حضور همه اساتید و شاعران، به معاونت هنری حوزه هنری، دکتر فاضل نظری، شاعر سرشناس و غزل‌سرای کشور و دکتر عبدالحسین مختاباد، عضو شورای شهر تهران و رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی و کلیه اساتید موسیقی و سایر مسئولین حاضر در جلسه، خیرمقدم گفت.


دکتر کرمانی به نمایندگی از گروه هتل‌های هما و نیز دکتر اصلان‌زاده به حضار خوشامد گفت. پس از خوشامد و خیرمقدم‌گویی، استاد محمدعلی بهمنی آغازگر برنامه شعرخوانی بوده و دکتر رشید کاکاوند در باب تاریخ ادبیات و شعر در ایران سخنرانی نمود و سپس چهره‌هایی چون ناصر فیض، رضا رفیع، مرتضی امیدی اسفندقه، غلامرضا طریقی، لیلا کردبچه، امید صباغ‌نو، صابر قدیمی، مریم حیدرزاده، حامد عسکری، قادر طراوت‌پور، مهسا رهنما، صنم نافع، مجید صالحی، سعید عربی، مجید نعمانی، پوریا شیرانی و زهره زمانی به شعرخوانی پرداختند.


اجرای موسیقی توسط اساتید آموزشگاه موسیقی همراز، آقایان فاروق آزادیان، حسین ترکاشوند و آرمان مهربان، به خوانندگى امير حسين سميعى بخشی ديگرى از این شب شعر بود.


در پایان مراسم با اعطای لوح تقدیر و هدایا از سوی مدیریت مؤسسه مهرآواهنر و هتل هما از تمامی هنرمندان شاعری که در مراسم به شعرخوانی پرداخته بودند، قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول